Voorbereiding
Het aftellen is begonnen. Dinsdag 11 juni om 7:30 begint het eerste deel van de trip richting Denemarken. Alvast begonnen met de voorbereiding van de routes en vooral bekijken wat ik wel en niet in mijn koffers geperst krijg.
Foto’s
7 Reacties
-
Chantal:6 juni 2024Geniet ervan en we reizen in gedachten een beetje mee 😘
-
Bergers:6 juni 2024Wees voorzichtig en geniet van dat mooie land. Een dochter van onze Rudy woont vlakbij Ulvich .Voss. Aan het mooie Hardangerfjord
-
Bergers:6 juni 2024Wees voorzichtig maar geniet van het mooie landschap. De dochter van onze Rudy woont aan de mooie Hardangerfjord. Ulvick Voss
-
Bert:6 juni 2024Eindelijk,je roadtrip! Geniet met volle teugen van alles in't hoge Noorden! Veilige reis en genieten met volle teugen nu!🏍️🥰
-
Greet:7 juni 2024Wat een avontuur Sis maar wees voorzichtig en weet. Wat jou krachten zijn!!!, geniet ervan😎😎😎🏍️🏍️🏍️🏍️
-
Jef:7 juni 2024Ben jaloers, het lijken prachtige ritten. Geniet ervan met je Italiaan in het Noorden. Herman is intussen bijna thuis. Zijn motor onderweg. Jos nog 4000km voor de boeg.
-
Reinilde:7 juni 2024Geniet van een mooie reis Sis.. en van de rust en de prachtige natuur.
